Tuesday, April 7, 2009

ImPiAn YanG taK pErNAH jAdi kENyataan....

aku teringin nak macam org lain idup disayangi dan mempunyai kekasih ati.....tp aku.....
aku asyk bercnta ptus ditngah jln dimana silapnya aku....
setelah aku curahkan ksaih syg,perhatian tp semua tue tak pernah dihrgai....
dan yang pling aku sedih sgt2 bler aku dah merancang utk idup bersamanya lepas aku tamat pngajian di cne tak mnjadi knyataan....
tahun nie bagi aku adalah tahun yg sgt malang bg aku....
macam2 jadi kt aku pada tahun nie....
klu di ikutkan ati dan perasaan aku nie aku dah gvup sgt dgn khdupan yang aku lalui sekarg nie...
aku btl2 down lepas dia tnggalkan aku....
plajaran aku pn dah jatuh mnurun....
aku btl2 gvup2....
YA ALLAH dugaan n ujian mu terhadapku begitu berat....
bila aku akn rasa idup bhagia cm org lain?
bila aku akn berjaya cm org lain?
bila aku akn hidup harmoni cm org lain?

No comments:

Post a Comment